2016-12-18

Min tillvaro under årets sista månader 2016

Det blir inte så mycket inlägg på min blogg numera...
Ansiktsboken underhålls dess mera...
Här kommer i alla fall en del bilder från senaste tiden.
Vi firade  1a advent i Närke bla.
Fick tillfälle att träffa flera av mina syskon...alltid lika roligt
Öre Gårdsbageri har öppnat och besöks frekvent...
Jag gläds varje dag jag slipper en massa snö...
Det räcker så bra med ett florsockertunt lager på marken...


Maffe och Valter på bio med morfar
Storebror fyllde 70 år i november
Husband på allsångskvä'll i Lögdeå
Den dagliga promenaden är viktig..oavsett väderlek
Adventsgranen på Stortorget i Örebro
Dessa kommer att smaka bra till julkaffet
Adventscafe´på Öre Gårdsbageri
Varmt vid kaminen

Inga kommentarer:

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...