2016-04-11

Liten hälsning från livet på 2an..våren 2016

Dagarna rinner iväg.Vintern har väl varit si så där....snö, is, kyla och i bland regn......sen känner man ju av att man inte blir yngre..i alla fall jag...maken är ju blott en yngling i sina bästa år..nåja..han har sina krämpor han med..men behåller dom oftast för sig själv. Då ojar jag mej mycket mer..ibland med all rätt...jag försöker att vara positiv, men det tär på sinnet att drabbas av den ena krämpan efter den andra. Nu börjar  en härlig tid..vår...som det flödar i Emils-bäcken som rinner så fint genom vår tomt..den ger oss mycket glädje.Vårfåglarna spelar och sjunger oavsett vilket väder vi har. Cykelturerna är i full gång och motorcyklarna startade, men för min del väntar jag nog med premiärturen tills den behagligare värmen kommer.
Andreas..sonen har fått ett  fint intresse för grannlandet i öster..Suomi...fina Sanna hälsade på hos oss en marsdag. Vi gläds med honom...verkligen..
Emma och mågen Daniel har 3 fina killar..9-7 och 3 år. En ständig källa till glädje och tacksamhet över livet. Lite bilder från vårvintern 2016
Alla Hjärtans-middag på Levar Hotell
Jag gjorde palt..mums
Jag gillar INTE snön..
Valter äter pizza när han sov över på 2an..
Det blir många kalas i Örnbergssläktet på vårvintern
Andreas och Sanna på besök
Övernattning på 2an är populärt
Mina partners under allsången i Rundviks kyrka
Ebbe fyller 9 år
Tidig långfredagsmorgon på 2an 2016
Påskbuffe´på Åbrånets Limousin


Inga kommentarer:

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...