2015-12-12

Länge sen sist...

Oj så lång tid det är sen jag gjorde nåt inlägg här på min blogg..jag skyller på Fejan..där jag är väldigt aktiv med foton och inlägg. Lägger därför ut en del foton från en del av året här på 2an i Öre, Umeå, Ö-vik och Närke
Bäckmoran med sin nya Monark

Fikamys...

Le´Garage

Fin-vännerna
Det blir många promenader i Öreskogen
Vilken kvartett!!!
"Bare du o ja"
Med sonen.. den älskade.. på Guitars
"Det plingade på dörren"
En av flera Livlinor
Lindring för nervsmärta i käken
Sommaren kom sent i år
Det stor o lilla pjöllret
Det där med handväskor är roligt..eller hur Gunnel???
Härligt att få träffa kusin Kerstin
Julbord på Varvsberget 1a advent
"Allt är möjligt"
Sonen..en källa till glädje...
Allsång i Rundvik

Inga kommentarer:

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...