2014-01-26

Vilhelmina-Weekend

Här tarvas det stora "batteriet"
Hade sett fram emot att tillsammans med maken, hälsa på hos svärmor denna helg.
Jodå..det gjorde vi..men på fredag kvällen slog flunsan klorna snabbt och obarmhärtigt  i fru Ö.
Huvva så ont i kroppen, feber, skrällhosta m.m.
Det blev ett streck i räkningen..så jag var inte så social..kan jag säja...längtade mest hem
till min sköna säng..och friheten att få hosta och kraxa precis som jag vill..utan hänsyn till andra.

Nåja..här är i alla fall lite bilder från helgen..
Svärmors Palt-Catering!

Kronans Kondis i Åsele
Dukat för middag hos svärmor
ICA älgen med en turist...  
Mina svärföräldrar 1952
Örnbergsk Paltmiddag!
Svärmors Hotellfrukost..

Inga kommentarer:

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...