2010-11-07

Saknad i Allhelgonatid

Mamma..åren går och saknaden gör sig extra mycket påmind en helg som denna..
Jag gick till minneslunden i dag och tände ljus för dej och min älskade lillebror Peter. Stannade där en stund..försjunken i stilla bön av tacksamhet för er båda och allt fint ni tillförde mitt liv. Men hoppet finns där: Vi ska ses igen..det är jag helt säker på.

I shall see You soon again, in the Land of Life
I shall hear Your voice again, singing praise to The Lamb
No more heartake, no more pain,
You are Home free..so I see You soon again,
in The Land of Life.
Where there is peace, peace in His precence,
and joy for ever more.
You will never more depart..never face one more goodbye,
You are Home!

Inga kommentarer:

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...