2013-11-22

Jag-en vinnare!

De ä mycke nu ;)
Häromkvällen ringde man från Postkodlotteriet och förkunnade att jag vunnit 160:-!!!
Bara en sån sak..göra sej besväret att kontakta mej för denna pyttesumma.
Killen som ringde tyckte själv det känts bättre om det varit ett antal nollor bakom 16...
So what..man får va glad för det lilla.
I går fick jag ett tjockt brev från ovannämnda lotteri:
Nu hade jag vunnit 2 biljetter till Dramaten i huvudstaden.
Valfri föreställning och jag har 10 månader på mej att klura ut vad jag vill se...
Eftersom jag tydligen just i går, befann mej i ett visst "Flow" så drog jag till
och köpte BlomBodens sista Triss-lott på "Pepp"-kvällen, i förväntan att NU skulle det bära till rejält..
Men där kammade jag noll!!!


Inga kommentarer:

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...