2013-06-12

Var ska vi bo???

Maken och jag har funderingar på att byta boende.
Fick tips av en kollega i dag, om ett torp i en av byarna i kommunen.
Eftersom jag inte är den som vilar på lagrarna, så ringde jag upp torpägaren så fort jag kom från jobbet i kväll. Jodå..han skulle gärna ställa upp och visa oss objektet. Så maken hängde på och vi begav oss till området.
Läget var ganska så bra..i en liten skogsglänta, men som det ofta är, såg verkligheten inte ut som på annonsbilden.
Men jag kunde inte låta bli att ta detta foto på en gammal stubbe.
Det var nämligen så att en björn som synts i området sista tiden, varit inne på tomten och rafsat runt i stubben..letade väl efter matnyttiga myror. Lite häftigt..


Inga kommentarer:

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...