2011-09-17

Höstkänsla


Är just nu inne i en knepig period..
Känslan av vilsenhet...att inte höra riktigt hemma nånstans, är stark just nu.
Har aldrig upplevt detta någonsin tidigare i mitt liv.
Som ett brev på posten, kommer saknaden efter min älskade mamma.
Jag tror att hon nog skulle förstå mej..
Vi kunde prata om det mesta...dela oro och bekymmer.
Jag kan plötsligt börja längta hem till min barndomsbygd..fast jag vet att den inte heller är sig lik. Så mycket har förändrats..så många av min släkt och mina vänner, som är borta.
Men jag tror på framtiden...det kommer att ljusna...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen höstmänniska förstår jag. Vi åker till sydliga nejder på söndag. Ta gubben och häng med på en restresa. Kraaam Monica

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...