2011-08-03

Turdag


Tro det eller ej: I dag blev jag en vinnare!!! Maken kommer in till mej på jobbet..lämnar sakta och värdigt över ett vitt kuvert med 2 spratteldricksglas på...alltså nåt att fira..för min del duger 0%ig dryck i glasen..Som vanligt tar ivern över och jag sliter upp kuvertet: En vinst på min enda postkodlott som jag haft i säkert 10 års tid och bara vunnit 150 spänn på, vid ett tidigare tillfälle..(som för övrigt användes till fikabröd på jobbet) Nu var det ett lite högre belopp..klart att man blir glad...det räcker nog till en skön fotvårdsbehandling och ett par sköna jobbardojor..då fattar ni summan...typ?

3 kommentarer:

Skanegrabben i Malmö sa...

Hej

GRATTIS till vinsten. Jasså ett större belopp nu?
Då är det kanske dags för er med ett liv med paparassi, röda mattor och veckotidningar? haha eller så pass ändrades inte tillvaron? haha

Kul att ni vann ju.

AnnKi sa...

Näe..jag köpte ett par jobbardojor idag..de kostade, om inte skjortan så i alla fall gick 4 femtedelar av vinsten åt...men jag får va glad för det lilla...men visst hade ett par nollor till på vinstbeloppet suttit fint ;)

Evelina sa...

grattis =)

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...