2011-02-18

30 år..en lång tid..


Tänk att i dag den 18 februari, är det 30 år sen mannen i mitt liv och jag hade vår första date...så hette det inte på den tiden..kan jag säja....här i norr skulle vi väl ha sagt: sen vi börje följes..Men på den tiden fanns vi båda i Örebrotrakten..Jo så var det..Många är åren och helt otroligt att vi finns under samma tak än i dag! Men från första stund hade vi föresatt oss att hålla ihop och satsa på en framtid med varandra. Jag skulle va osann om jag inte medger att det varit tufft..bitvis i vårt liv..Men vi fortsätter och ser fram emot många fina år tillsammans.
Tack Vanessa för ditt fina collage som du gav oss just i dag!

Inga kommentarer:

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...