2014-07-20

Sol, vind och vatten..å så mat..förstås

Denna söndag bjöd på fortsatt strålande sommarväder..29+ i skuggan!
Jag cyklade ner till fjärden för att vara testpilot på en flytring..det kan ju ev tänkas att jag får småfrämmande om några dagar..och då är det hav o bad som gäller i värmen.
När jag hade en kilometer kvar, öppnade sig himlen och ett härligt hagelregn strömmade ner. Oj så skönt!
Jag slängde mej i vågorna och trot eller ej: Barnbadringen bar min kollosala kroppshydda!!!
Så småningom dök maken upp med min "båt" och bjöd oxå på glass och körsbär.
Närmare 3 timmar tillbringade jag i spat..sen bar det iväg till Järnäsklubb för att äta middag på Skärgårdscafeét.
Det var en angenäm upplevelse...
Testpilot!
Inget är som väntans tider...
Bryggtallrik
På 2 mätta magar sitter 2 glada ansikten!


Inga kommentarer:

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...