2013-06-06

Min Nationaldag 2013

Eftersom maken jobbade hela dagen, tog jag min lilla hoj och körde mot Umeå.
Körde upp till Täfteå och vidare mot det vacka Holmsjö,  där jag har ett av mina "smultronställen" som också heter Smultronstället. En ljuvlig oas..handelsträdgård med mycket fint att njuta av, inte minst kaffet och det goda brödet.
Fortsatte sen till Holmsund och körde ut till hamnen, där det blåste det friska härliga vindar.
Ute på E12an var jag bara tvungen att köra åt sidan och spana in en mäktig örn, som hade flyguppvisning, sen bar det iväg på slingriga vägar mot Sörmjöle, Hörnefors och vidare mot Norrbyn, Öre och snart landade ekipaget på garageuppfarten på Blomstervägen. En tur på 18 mil i det vackra vädret.

Inga kommentarer:

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...