2013-04-29

Min måndag i Umeå

Denna måndag hade jag fullt upp...
8.00 Hälsokontroll för nybliven 60 åring på Citymottagningen.
(fastande från 22.00 kvällen före)
Jag tror INTE vågen va rätt inställd på hälsocentralen ;)
Jag kände inte igen de höga siffrorna..
11.00 besök på smärtmottagningen, där jag fick hämta ut
ett stödjande förband till min onda artros-tumled...
Därefter intar jag efterlängtat kaffe med dopp på Mekka..
Oj så gott det smakade!
Min fina dotter o minsta barnbarnet hämtade upp mej för vidarebefordran till ICA MAXI
där jag skötte om lilla Manfred medan mamma storhandlade.
Därefter for vi ut och lunchade innan jag blev körd till FOTFINT
för omhändertagande av mina trötta och slitna fossingar.
Åh så skönt att få bli ompysslad...
Det var inget duttande med en klen fotfil, utan här gjordes en rejäl behandling
med skalpell, slip, olja och härlig mousseinsmörjning innan jag på lätta
fötter vandrade ut till den väntande, uthålliga kärleken i mitt liv ;)
Go´saker ;)
Jambalya..mums så gott..
Hit återkommer jag gärna



Inga kommentarer:

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...