2013-03-15

På smärtmottagningen

Har under lång tid haft rejält ont i mina revben, som faktiskt finns under allt späck...
Fick då tips av min fina "husdoktor" att söka hjälp på en smärtmottagning i Umeå.
Så i dag vid lunchtid fick jag träffa 2 unga män, med gedigen utbildning på dylika problem.
Jag blev "lyssnad" på och tagen på allvar, då jag berättade om min oerhörda smärta.
Efter ett antal tester, kom man fram till att jag har en skadad disk i nedre bröstryggen, som trycker på nerver och orsakar mina smärtor.
Jag fick med mej ett par övningar att utföra 10 ggr vardera, varannan timme, varje dag, tills det är dags för återbesök om en vecka.
Det ska väl inte va alltför betungande, särskilt som hoppet finns, att detta elände kommer att få ett slut.

Inga kommentarer:

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...