2011-09-02

Härlig "repay"!!!



Får än en gång anledning att påminna om, vilka härliga jobbarkompisar jag har!
Typ "Pjöllret"! Jag skrev ju för lite sen i bloggen, att jag överlåtit min salladsslunga till just henne.
I dag när jag kommer till jobbet, får jag 2 burkar med hembakta kakor...alltså en typ av repay för salladsslungan hon fått av mej!
För säkerhets skull, tejpas burkarna igen, innan de placeras i frysen, så att innehållet finns kvar, om jag skulle få "oväntat" besök! Ty bland alla de brister jag är behäftad med, utmärker sig den dåliga karaktären, i förhållandet till fikabröd!!!

1 kommentar:

Skanegrabben i Malmö sa...

Hejsan

Ojsan, bara en himla massa goa kakor...mums. Tejpa inte för hårt, så man kan ta lite....hehehe

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...