2011-07-19

Det som gör ont..gör gott..


I går fick jag en injektion som skulle läka ut min Trokanterit..dvs.inflammation i det stora muskelfästet och ytlig bursona, vid trokan-ter major..Gluteus medius fäste..jag överlåter åt bloggläsaren, att fundera ut var denna injektion gavs..Liten ledtråd: jag haltade när jag kom till läkaren..dessvärre var hältan ännu kraftigare då jag gick där ifrån..värken var så kraftig att jag närmsta dygnet var tvungen att äta värktabletter..Jag tycker mej ha en ganska hög smärttröskel och har fått denna typ av behandling tidigare..men huvva så ont he gjort denna gång...men nu klingar det onda av och det är dags att fara på jobbet.

Inga kommentarer:

810216

I dag är det exakt 39 år sen den här ynglingen och jag hade vår första "dejt" ❤️ Vi hade känt till varann under några månader ...